Zamówienie

Proces zamawiania

Jak złożyć zamówienie?

Gdy znajdziesz odpowiedni produkt, wybierz odpowiedni wariant i wciśnij przycisk "Dodaj do koszyka". Następnie możesz dodać inne produkty lub od razu przejść dalej klikając "Przejdź do płatności". Ostatnim etapem jest uzupełnienie danych kontaktowym i opłacenie zamówienia.

To już wszystko! Możesz cieszyć się swoim wymarzonym produktem!

Kiedy otrzymam potwierdzenie zamówienia?

Potwierdzenie złożenia zamówienia wysyłamy od razu na podaną skrzynkę email lub numer telefonu. W wiadomości otrzymasz wszystkie informacje dotyczące przesyłki.

Kiedy przejdziecie do realizacji mojego zamówienia?

Realizację zamówień rozpoczynamy od razu po zaksięgowaniu wpłaty.

Gdzie znajdę numer zamówienia?

Numer zamówienia w formacie "LOV00000" powinien przyjść od razu po zakupie na maila lub numer telefonu razem z potwierdzeniem zamówienia. W razie problemów prosimy sprawdzić folder SPAM.

W jaki sposób mogę skontaktować się z obsługą klienta?

W przypadku jakichkolwiek dodatkowych pytań lub problemów prosimy o wiadomość bezpośrednio na maila sklep@lovita.pl, kontakt przez nasz formularz kontaktowy lub kontakt z naszą automatyczną konsultantką 22 349 20 34.

Zamówienie

Metody płatności

W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?

Za zamówienie możesz zapłacić:

- bezpiecznym i błyskawicznym przelewem za pośrednictwem PayU,

- szybką płatnością mobilną BLIK,

- szyfrowaną płatnością kartą płatniczą,

- tradycyjnym przelewem na rachunek: 59 1140 2004 0000 3802 7925 7738 podając w tytule numer zamówienia.

Kiedy otrzymam potwierdzenie płatności?

W przypadku płatności szybkim przelewem lub płatnością BLIK, potwierdzenie płatności otrzymasz od razu po udanej transakcji na podanego maila. W przypadku płatności kartą potwierdzeniem płatności jest potwierdzenie zamówienia.

Jak mogę opłacić zamówienie tradycyjnym przelewem?

Prosimy o przelanie na nasze konto kwoty, która wyświetla się na końcu procesu składania zamówienia. Zamówienie zostanie podane do realizacji, gdy tylko zaksięgujemy płatność.

 

Przykładowy tytuł:

Anna Kowalska, ul. Główna 1/10, 01-234 Warszawa, Polska, anna.kowalska@gmail.com LOV2000

 

Dane do przelewu:

Nazwa odbiorcy: Lovita

Numer Rachunku: 59 1140 2004 0000 3802 7925 7738

Zamówienie

Zmiany w zamówieniu

Czy mogę zmienić kolor lub rozmiar zamówionego produktu?

Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze poddane do realizacji to jest możliwość zmiany koloru lub rozmiaru. Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o tym na maila sklep@lovita.pl z podaniem numeru zamówienia i zmian, które chcesz wprowadzić.

Czy mogę zmienić adres dostawy?

Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze poddane do realizacji to jest możliwość zmiany adresu dostawy. Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o tym na maila sklep@lovita.pl z podaniem numeru zamówienia i poprawnego adresu dostawy.

Zamówienie

Reklamacje

Jak złożyć reklamację wadliwego produktu?

W sytuacji gdy produkt nie przyszedł w idealnym stanie, prosimy o informację na maila sklep@lovita.pl wraz z numerem zamówienia oraz zdjęciami przedstawiającymi wady. Jeżeli reklamacja zostanie uznana wyślemy Ci nowy produkt całkowicie na nasz koszt, bez konieczności zwrotu wadliwego towaru.

Zamawiałam kilka produktów, a otrzymałam tylko jeden lub część z nich.

Czasami, aby przyśpieszyć czas dostawy zamówione produkty są wysyłane w oddzielnych paczkach. Dzięki temu nie tracimy czasu na kompletowanie zamówienia tylko na bieżąco wysyłamy towar, który jest na stanie u naszych dostawców. Z tego powodu termin dostawy poszczególnych produktów w ramach jednego zamówienia może być różny.

Jak mogę dokonać zwrotu produktu?

Na dokonanie zwrotu masz 14 dni od momentu odebrania paczki. Zwrot jest darmowy. Aby uzyskać szczegółowe informacje skontaktuj się z nami.

Wysyłka i dostawa

Metoda wysyłki

Ile kosztuje wysyłka?

Nasza standardowa dostawa jest BEZPŁATNA dla z amówień o wartości powyżej 59,00 PLN.

Dla zamówień poniżej tej kwoty, opłata za dostawę wynosi 7,99 PLN

Jaka firma kurierska dostarcza zamówienia?

Wszystkie przesyłki dostarczane są za pośrednictwem InPost lub Pocztex. W przypadku zagranicznych przesyłek za dostawę odpowiada lokalny operator.

Do jakich krajów wysyłane są zamówienia?

Zamówienia wysyłamy głównie do Polski. Jednak specjalnie dla zagranicznych klientów przygotowaliśmy ofertę międzynarodowej przesyłki do ponad 150 krajów.

Gdzie mogę śledzić swoje zamówienie?

Zamówienie możesz śledzić na stronie: https://alipaczka.pl/ lub https://www.17track.net/pl. Numer do śledzenia paczki wysyłamy w mailu z potwierdzeniem wysyłki.

Czy jest możliwość płatności za pobraniem?

Niestety, aktualnie nie ma możliwości płatności przy odbiorze. W razie problemów z opłaceniem zamówienia umożliwiamy płatność tradycyjnym przelewem.

Wysyłka i dostawa

Czas dostawy

Jaki jest czas dostawy?

Większość zamówień dociera w ciągu 4-12 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia.

Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

Zamówienia są wysyłane od 1 do 5 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Po nadaniu paczki niezwłocznie wysyłamy wiadomość z potwierdzeniem i numerem do śledzenia na podanego maila lub numer telefonu.

Czy można wybrać najbardziej dogodny dzień na odebranie paczki?

Zamówienia wysyłane są zza granicy, stąd nie jesteśmy wstanie przewidzieć dokładnego terminu dostawy. W dniu dostawy listonosz lub kurier skontaktuje się przy pomocy podanego w zamówieniu numeru telefonu, aby ustalić najbardziej dogodną porę dostawy.

Wysyłka i dostawa

Dostawa

Skąd wysyłane są zamówienia?

Paczki są wysyłane przez naszego partnera spoza Unii Europejskiej, ponieważ nie mamy w Polsce własnego centrum logistycznego.

Czy wszystkie produkty są wysyłane w jednej paczce?

Czasami, aby przyśpieszyć czas dostawy zamówione produkty są wysyłane w oddzielnych paczkach. Dzięki temu nie tracimy czasu na kompletowanie zamówienia tylko na bieżąco wysyłamy towar, który jest na stanie u naszych dostawców. Z tego powodu termin dostawy poszczególnych produktów w ramach jednego zamówienia może być różny.